Co je dobré si připravit, než zavoláte na technickou podporu

V první řadě jestli se jedná o záruční nebo pozáruční opravu, to znamená jestli je zařízení v záruce. Záruční opravy Vám poradíme, za úplatu zprostředkujeme, ale my už bohužel tyto opravy neprovádíme.

Samozřejmě máte možnost zboží v záruce reklamovat tam, kde jste ho koupili, ale lepší a rychlejší je dojednat si to přímo u HP. Podle toto o jaké zařízení se jedná HP řeší po předchozím zavolání na ohlášení záruční opravy různě. Například inkoustovou tiskárnu Vám zašlou novou přímo na Vaši adresu a vadnou jim pošlete stejnou dopravkou zdarma zpět.

Pokud jde o záruční i pozáruční opravu je potřeba vědět přesný název zařízení např. "OfficeJet PRO 8500A", ještě lépe Produktové číslo výrobku (P/N). Jedná se o šestimístné označení, kombinace písmen a číslic, např.: "C4561A" nebo "CE565A" , které naleznete na produktu, na krabici nebo na dodacím listě a Výrobní (sériové) číslo výrobku (S/N). Standardně se jedná o desetimístné označení, kombinace opět písmen a číslic, např.: SG255FJH45 . Můžete jej naleznout opět na produktu, na krabici nebo na faktuře, případně dodacím nebo záručním listě.
No a v neposlední řadě přesnou specifikaci závady. Tiskárna netiskne, počítač nefunguje není závada, je potřeba vědět přesně, jestli po zapnutí vůbec nesvítí, snaží se, ale nevezme papír, špiní případně krčí, nebo např. zasekne se papír v tiskárně, u počítačů diody svítí, ale monitor je černý, tuhne po půl hodině atd...

U pozáručních oprav tiskáren potom jestli máte originální inkoust (toner) nebo kompatibilní, případně repasovaný!...

Samozřejmě se těšíme na Váš hovor a rádi Vám poradíme téměř s čímkoliv

Zpět na úvod...

Přejít na podrobné na kontakty...

 
Tyto stránky jsou vždy aktuální.
Co si připravit, než zavoláte podporu

Kontakty

  • Tel.: 606 102 202
  • Vodafone, tel. v provozu:
    po - pá:
    8:30-11:30 12:30-18:30

  • Tel.: 585 311 083
  • Pevná linka, tel. v provozu:
    po - čt 8:30-11:30 12:30-15:30
    pá 8:30-11:30

  • Tel.: 581 030 592
  • VoIP Mikrotech, tel. v provozu:
    po - čt 8:30-11:30 12:30-15:30
    pá 8:30-11:30

  • Mail:info(a)servishp.cz
  • nonstop


Novinky

  • Důležité upozornění: Vždy je nutné si servis domluvit předem telefonicky na čísle 606 102 202.
    Adresa je Urxova 2,
    Olomouc-Lazce.


Certifikáty

  • Získán certifikát
    (kliknout pro zvětšení)

  • Tento web splňuje:
    Valid XHTML 1.0 Transitional

© Stirgex - Webtvorba