Co je dobré si připravit, než zavoláte na technickou podporu
V první řadě jestli se jedná o záruční nebo pozáruční opravu, to znamená jestli je zařízení
v záruce. Záruční opravy Vám poradíme, za úplatu zprostředkujeme, ale my už bohužel tyto opravy neprovádíme.
Samozřejmě máte možnost zboží v záruce reklamovat tam, kde jste ho koupili, ale lepší a rychlejší je dojednat si to přímo u HP.
Podle toto o jaké zařízení se jedná HP řeší po předchozím
zavolání na ohlášení záruční opravy
různě. Například inkoustovou tiskárnu Vám zašlou novou přímo na Vaši adresu a vadnou jim pošlete stejnou dopravkou zdarma zpět.
Pokud jde o záruční i pozáruční opravu je potřeba vědět přesný název zařízení např. "OfficeJet PRO 8500A", ještě lépe Produktové číslo výrobku (P/N).
Jedná se o šestimístné označení, kombinace písmen a číslic, např.: "C4561A" nebo "CE565A"
, které naleznete na produktu, na krabici
nebo na dodacím listě a
Výrobní (sériové) číslo výrobku (S/N).
Standardně se jedná o desetimístné označení,
kombinace opět písmen a číslic, např.: SG255FJH45 .
Můžete jej naleznout opět na produktu, na krabici nebo na faktuře, případně dodacím nebo záručním listě.
No a v neposlední řadě přesnou specifikaci závady. Tiskárna netiskne, počítač nefunguje není závada, je potřeba vědět přesně, jestli
po zapnutí vůbec nesvítí, snaží se, ale nevezme papír, špiní případně krčí, nebo např. zasekne se papír v tiskárně, u počítačů diody svítí, ale monitor
je černý, tuhne po půl hodině atd...
U pozáručních oprav tiskáren potom jestli máte originální inkoust (toner) nebo kompatibilní, případně repasovaný!...
je to pro další postup opravy velmi důležité.
Samozřejmě se těšíme na Váš hovor a rádi Vám poradíme téměř s čímkoliv