UPOZORNĚNÍ PRO UŽIVATELE INKOUSTOVÝCH A LASEROVÝCH TISKÁREN HEWLETT-PACKARD

Již delší dobu se objevují na našem trhu přípravky nebo služby různých firem, umožňující znovu doplnit inkoustem nebo tonerem již vyčerpané inkoustové patrony nebo tonerové kazety pro tiskárny Hewlett - Packard. Toto doplnění je často nazýváno recyklací. Mnohé z těchto nabídek u sebe nesou název nebo dokonce logo firmy Hewlett Packard. To ve Vás může vyvolat mylný dojem, že jde o přípravek, ev. službu firmy HP, nebo alespoň technologii firmou HP uznávanou.

Ve skutečnosti toto doplnění nedoporučujeme z následujících důvodů:

U laserových tiskáren obsahuje tonerová kazeta i mechanické díly, jejichž životnost je navržena na objem tisků z jedné náplně. Naše firma nemůže doporučit používání doplněných tonerových kazet, neboť mají rozhodující vliv na kvalitu tisku a spolehlivost tiskárny. Znovu doplněná kazeta nedosahuje kvality tisku jako originální a většina zákazníků to považuje za závadu tiskárny. Z doplněných kazet se může toner vysypávat a rozptylovat uvnitř tiskárny a úplně některé díly tiskárny nenávratně zničit.

Ani u inkoustových tiskáren nebývá s doplněným inkoustem dosažena původní kvalita tisku. V originální patroně je podtlak, který zabraňuje neřízenému úniku inkoustu z patrony a umožňuje přesné dávkování kapiček na papír. Přípravky pro doplnění inkoustu vyžadují porušení obalu patrony vyvrtáním otvoru a chybějící podtlak způsobí vytečení inkoustu do tiskárny. Inkoust většinou zničí i její elektroniku.

Denně přijímáme do opravy laserové a inkoustové tiskárny, které nekvalitně tisknou nebo nefungují vůbec - následkem recyklované nebo doplněné a vyteklé inkoustové patrony. U těchto závad nelze uplatňovat nárok na záruční, tedy bezplatnou, opravu. Cena opravy většinou převyšuje cenu nové originální tonerové kazety nebo inkoustové patrony.

Doplnění po 20 letech..., toto platilo naposledy tak cca v roce 2010... Dnes už jsou tiskárny tak chytré, že jednou dáte nějaký neoriginál a tiskárna si to dobře zapamatuje a vězte, že vám to v nejbližší době dá pěkně sežrat!...

 Tyto stránky jsou vždy  aktuální.

 Co si připravit, než  zavoláte podporu

 Jak probíhá oprava

Kontakty

  • +420 606 102 202
  • Vodafone, tel. v provozu:
    Po-Čt 8:30-11:30 12:30-15:30, Pá 8:30-11:30

  • info(a)servishp.cz
  • nonstop


Novinky

  • Důležité upozornění: Vždy je nutné si servis domluvit předem telefonicky na telefonním čísle 606 102 202 (Vodaf.)
    Adresa je Urxova 2,
    Olomouc-Lazce.
    (Bývalá Purkyňova 26, Olomouc - Hodolany)

Ostatní

  • Získán certifikát
    (kliknout pro zvětšení)

  • Tento web splňuje:
    Valid XHTML 1.0 Transitional
  • Hostováno na:

© Stirgex - Webtvorba